Cumu sceglie a macchina di taglio di vetru?

1. Selezzione: secondu a dimensione di taglio attuale di l'impresa stessa, sceglite quellu chì hè più adattatu per u vostru propiu, u mudellu di macchina di vetru 2621: 50 * 50 ~ 2440 * 2000mm, mudellu 3826: 50 * 50 ~ 3660 * 2440mm, mudellu 3829: 50 * 50 ~ 3660 * 2800 mm, mudellu 4228: 50 * 50 ~ 4200 * 2800 mm
Per cunsiderà a basa di u layout di a fabbrica, perchè implica l'usura di l'equipaggiu normale è l'investimentu di capitale inutile.

2. accuratezza di taglio: secondu à u vostru propriu propriu bisogni à sceglie.

3. vitezza di taglio: vitezza di taglio hè una prestazione maiò di a macchina di taglio, solu una parte meccanica è di cuntrollu di u funziunamentu generale è a cumpatibulità di boni circustanze, a macchina di taglio per ottene a vitezza currispundenti, cusì ùn importa micca

quale hè a velocità attuale necessaria?A vitezza di a macchina di taglio hè un bon indicatore di u rendiment di a macchina di taglio prospettiva.

4. Funzione di ottimisazione di tipografia automatica: u livellu di ottimisazione di vetru hè una guaranzia impurtante di u livellu di u tagliu di taglio di vetru, l'urdinatore una volta l'ottimisazione sessuale ùn pò micca ottene risultati megliu. A funzione di s'ellu a seconda mudificazione manuale dopu l'optimizazione serà ghjudicà un impurtante. indicatore di l'avanzamentu di u sistema di ottimisazione.

5. parte meccanica: stabilità è accuratezza di a guaranzia, u primu hè a parte meccanica di u disignu è a stallazione di a razionalità serà un factor impurtante. Per assicurà a liscia di a parte meccanica è u parallelismu di u rail di guida in i dui lati. , Cumu impedisce a deformazione è u cambiamentu dopu chì a forma pò esse corretta hè una parte impurtante di l'ispezione di a machina.

6. funzione: u funziunamentu di u machine à taglio hè dinù un signu impurtante à verificà u funziunamentu di u cutting machine.Can aghjustà in autumàticu a prissioni, funzione scanning autumàticu, pò 360 ° marchjà senza, etichettatura automatica, s'ellu ci hè una funzione limitu strumentu strumentu eccetera.


Tempu di post: 17-mar-2021