3826 Linea di taglio automaticu di vetru

Breve descrizione:


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Intelligente , alta velocità , bona stabilità, sicurezza è comodità, risparmiu di manodopera è efficienza più altu

I mudelli ponu esse persunalizati:

A linea di taglio di vetru à alta velocità intelligente hè custituita da una tavola di carica di vetru automatica, una macchina di taglio di vetru automatica è una tavola automatica di rottura d'aria.Hè un tipu di sistema di taglio di vetru autumàticu cù carica automatica, scrittura automatica è funzioni di taglio in una sola. A linea di taglio intelligente hà i vantaghji di una bona stabilità, sicurezza è cunvenzione, risparmiu di manodopera è efficienza più altu, è hè l'equipaggiu preferitu per u vetru prufonda. imprese di trasfurmazioni.

A piattaforma di carica automatica di vetru hè una sustituzione sicura, efficiente è rapida di l'attrezzatura di taglio di vetru manuale, secondu a differente stazione di carica hè spessu divisa in: stazione unica di volta, stazione di doppia volta, stazione di doppia volta, stazione di doppia volta, stazione di doppia volta. .Ùn importa quale modu u principiu di travagliu hè u listessu, u cliente pò fà una scelta adattata secondu a produzzione è u situ di a pianta di trasfurmazioni è altri fattori

1

Principiu di funziunamentu di basa:

Hè principarmenti usatu pi vetru loading.Put autumàticu vetru in u locu spicificatu, dopu à u segnu di carica hè datu, U big bracciu hè flipped up da 95 ° -100 ° à traversu u miccanisimu di rovinanza, a macchina hà cuminciatu à marchjà avanti, mentri i sensors. nantu à l'avambracciu quandu hè in cuntattu cù u vetru, a macchina smette di marchjà, a ventosa assorbe u vetru à traversu u sistema di vacuum, l'avambracciu alza u vetru in daretu è sopra di circa 20 mm per separà u vetru, ritarda a separazione, torna sopra à u spinu. 80 mm, dopu à marchjà mutore daretu bracciu caduta à u listessu tempu, dopu à u grande bracciu in u locu, sottu u sucker vetru cuminciaru a colpu, avambracciu caduta vetru terra nantu à trasportu rota in stu mumentu, l 'ultimu, à traversu a consegna mandà vetru à taglià nantu à a scena.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi