Quandu avemu aduprà a macchina di taglio di vetru, se ci hè un fallimentu meccanicu, cumu si tratta?U seguitu hè di spiegà sta cunniscenza à voi.

1. A vitezza di taglio diminuisce o i cambiamenti diagonali, chì ponu esse causati da u cinturione di sincronizazione loose o tension inconsistente in i dui lati.Pudemu apre u coperchiu di u piattu nantu à i dui lati di a macchina di taglio di vetru, allentà a manica di tensione da i dui lati, è aghjustà a stretta di a cintura sincrona da i dui lati.

2. A linea di taglio ùn hè micca trasparente è ùn pò esse ruttu: pò esse causatu da l'angolo sbagliatu di a rota di u cuteddu o a pressione di u cuteddu hè troppu chjucu.Pudete aghjustà a rota di u cuteddu Angle o rimpiazzà a rota di u cuteddu adattatu.

3, cutting line bordu, u mutivu pussibili ùn hè piena di oliu o di prissioni taglio hè troppu grande.Ci hè duie manere di risolve u prublema, u primu hè di riempie l'oliu o riduce a pressione di u cuteddu.

4. Quandu a dimensione di taglio diventa più grande o più chjuca, u paràmetru di l'accionamentu di a macchina di taglio di vetru pò esse aghjustatu.

5. Ùn ci hè micca funzione flottante, chì pò esse causatu da rotta aria bluccatu, fan guastatu o triplet surgente aria bluccatu.I metudi di eliminazione:(1) draga a strada aerea, trè parti;(2) Sustituite u fan.

6, ùn pò micca vultà à l 'urìggini miccanica, pò esse u ritornu à l 'urìggini meccanica chjude switch hè guastatu, rimpiazzamentu di u cambiamentu urigine pò generalmente risolve u prublema.

7, ùn pò esse limitu pusitivu è negativu bisognu di rimpiazzà u novu switch limite.

8, l'urdinatore ùn pò truvà a carta di bordu (hardware) hè di solitu causatu da u male cuntattu bordu.U bordu pò esse eliminatu da u slot PCI è reinseritu.

9, alarme di sovratensione servo, causata da l'alimentazione di u servomotore è a cunnessione sbagliata di u filu di terra, finu à chì curreghja a testa di filu sbagliata.

10. A prutezzione di cumunicazione di l'encoder hè generalmente causata da saldatura o rottura di a linea di cuntattu di l'encoder.

11, a vibrazione di u servomotore hè troppu grande, allora pò aghjustà a rotazione di a stretta di u servomotore o riduce a rigidità.

Mantenimentu di difetti di macchina di taglio di vetru hè impurtante, ma in l'usu di ogni ghjornu, hè megliu per fà misure preventive.Ci sò generalmente i seguenti punti:

1, mantenimentu regulare

U fallimentu di a macchina di taglio di vetru deve esse trattatu in u tempu, è ogni tipu di mantenimentu è riparazione deve esse realizatu secondu e esigenze di l'equipaggiu.L'ispezione regulare è irregulare, a cunniscenza puntuale di u funziunamentu di a macchina di taglio di vetru, a piccula culpa temporale, per trattà in u tempu, micca per via di una piccula culpa, ùn affettanu micca l'usu di u tempu di mantenimentu di ritardu, risultatu in un fallimentu maiò, o ancu di sicurezza. accidenti.

2. Carica di travagliu normale

Attenti à ùn travaglià sottu una grande carica chì supera a capacità di l'equipaggiu.Aduprate l'equipaggiu in u vostru putere.Hè necessariu di aumentà è di diminuite a carica di a macchina cum'è uniformemente pussibule, in modu chì l'equipaggiu hè in un cambiamentu di carica relativamente dolce, è impedisce l'alti è i bassi di u riduttore è u sistema di elevazione.

3. Lubrication di tutti i parti di machini vetru

A lubricazione hè una di e misure efficaci per riduce u fallimentu meccanicu.A stu scopu, à selezzione raghjone di lubricant, secondu à e diverse cundizioni applicazione à sceglie u currispundenti oliu lubricating o grassu, è maestru di a quantità apprupriati di oliu, secondu à i bisogni di l 'apparecchiatura à sceglie u gradu di qualità currispundenti è marca.In usu, nè grassu lubricating bassu gradu pò ièssiri usatu, nè pò esse rimpiazzatu da altre categurie, sicuru, più ùn pò aduprà grassu lubricating shoddy.

4, divisione operatore di rispunsabilità per riduce i fallimenti

Prima, secondu i requisiti di u sistema di verificazione è riparazione di u puntu, a divisione ragiunate di l'ispezione di u locu di u travagliu è l'ispezione di u locu prufessiunale hè realizata, è dopu e so rispunsabilità currispondenti sò clarificate.A rispunsabilità avarà pressione, a pressione pruducia u putere, u travagliu pò esse realizatu bè;Siconda, un mecanismu d'incentivazione necessariu deve esse stabilitu per ricumpinsà u bonu è punisce u cattivu, in modu chì l'ispezione post pò sviluppà à longu andà.


Tempu di Postu: Mar-04-2022