Chì specificazioni deve esse seguitu quandu opera una macchina di taglio di vetru?

Chì specificazioni deve esse seguitu quandu opera una macchina di taglio di vetru?

macchina di taglio di vetru

Chì regule duvete seguità quandu opera una macchina di taglio di vetru?Ci hè sempre assai standardi per noi per rispittà in a nostra vita, l'apprendimentu è u travagliu.Questu hè u travagliu chì pensemu chì hè necessariu.Avemu vistu l'esistenza di macchina di taglio di vetru.

1. Purtate guanti, occhiali protettivi è scarpi di ferru.Turn over the power switch, apre u prugramma ncstudio, vultà à l'urigine meccanica, è poi torna à u puntu fissu.Caricate l'applicazione necessaria.Prucedure di validazione.Move u vetru crudu à a tavola di tagliu.Pulsà u buttone di colpu per permette à u vetru di flotter nantu à a tavula è si move liberamente.Dopu avè posizionatu u vetru, appughjà u buttone di stop, è poi appughjà nantu à l'interruttore di aspirazione per fermà u vetru in a pusizione specifica per ottene l'effettu di pusizioni.

2. Quandu l'incisione hè finita, appughjà u buttone di stop, è dopu appughjà u colpu.Trasferisce u vetru tagliatu à u pannellu (apre l'interruttore di colpu di u pannellu prima di traduzzione per assicurà chì a tavola hè pulita).Prima di tuttu, i quattru materiali circundanti sò spartuti in pezzi chjuchi sicondu i marchi di cuteddu, è i materiali di punta sò posti in a pusizione designata.U picculu pezzu di vetru dopu à a film hè inseritu drittu 90 ° interrow.Stivale di taglio di vetru (pruibisce u plug micca intrecciatu).A pistola d'aria deve esse usata per pulisce a tavola di taglio è a tavola di parti.Allora mette un pezzu di materia prima.

3. Questu hè u nostru bisognu di capiscenu l'attinzioni di u travagliu, finu à chì u nostru usu serà più liscia, soddisfatta, u sopra deve esse attentu à a materia hè cumuna, è faciule fà male à i picculi ditagli di u vetru. macchina di taglio stessa.Allora quandu avemu realizatu l'operazione di prutezzione, sceglite u metudu currettu è utile, ùn solu pò riduce i danni causati à a macchina di taglio di vetru stessu, ma ancu aghjunghje a bellezza di a tavola.


Tempu di pubblicazione: 17-10-2022