À a lavagna !Parechje funziunalità impurtante di taglio macchina vetru |Articulu di trasmissione di a tecnulugia di Shandong Huashil Automation

A pruduzzione di a cumpagnia di macchina di taglio di vetru chì funziona veloce, taglio di alta precisione.Senza Manutenzione di Dispositivi U sistema finisce automaticamente u mantenimentu di u dispositivu senza tempi di inattività o persunale.Per mezu di u cuntrollu di l'urdinatore, inserite a dimensione è a forma di u vetru per esse tagliatu.Macchina di taglio di vetru CNC identificazione automatica di u grossu è a dimensione di u vetru, determina una varietà di paràmetri tecnologichi, taglio di vetru automaticu, precisu, d'alta velocità.

 

Chì sò e caratteristiche di a macchina di taglio di vetru?

 

Utilizendu a testa di cutter impurtata, l'effettu di taglio hè bonu.Dispositivu di prutezzione di a testa di u strumentu.

 

Caratteristiche tecniche:

 

1. Tagliate automaticamente linee dritte o forme irregulari secondu i bisogni di l'utilizatori.Pò inserisce direttamente a dimensione di u vetru per esse tagliatu o impurtà direttamente gràfiche CAD.Havi a funzione di visualizazione di graficu di taglio attuale è visualizazione di seguimentu di u muvimentu attuale, in modu chì l'operatore pò capisce l'equipaggiu è u statu di trasfurmazioni in un sguardu.

 

Cù un unicu pezzu di visualizazione di u tempu di trasfurmazioni è ogni funzione di statistiche di output di turnu.A pressione di taglio cumpletamente cuntrullata da l'urdinatore, a qualità di taglio hè bona.

 

3, a cremagliera è u pignone adoptenu prudutti di marca famosi internaziunali, per assicurà a precisione di taglio, a velocità di taglio è a precisione di taglio.

 

4. Impurtatu servo mutore veni usatu pi caccià l 'assi XYZ, cù alta precisione di urìggini taglio ripetutu è pusizzioni, chì ponu currisponde à specchi, vetru automobile è vetru elettricu di casa.

 

5, software di ottimisazione talianu impurtatu, interfaccia putente, amichevule, faciule d'amparà è di utilizà.

 

6, cù sistema di posizionamentu di scanning laser, funzione di input di scansione di copia, taglio automaticu di copia.

 

7, ci sò misure di prutezzione perfetta per assicurà u funziunamentu longu di l'equipaggiu.

 

8, dotatu di una piattaforma di alimentazione in una pusizioni unica a doppia faccia o unilaterale, trasmissione di ingranaggi, sicura è affidabile.

 

9, dotatu di piattaforma di frammentazione.Startup un clic.

Presentate e caratteristiche di a macchina di taglio di vetru per voi.In più di verificà u sistema di circulazione di l'acqua, l'attenzione deve esse pagata ancu à a prutezzione regulare di u sistema di l'aria.In più di cuntrollà u funziunamentu di u fan regularmente, in generale, a macchina di taglio di vetru deve esse pulita una volta à u mese per assicurà chì l'equipaggiu meccanicu pò esse usatu per un bellu pezzu.


Tempu di post: 28-mar-2022