Introduzione di a parte meccanica di a macchina automatica di taglio di vetru

Attualmente, a maiò parte di e macchine automatiche di taglio di vetru nantu à u mercatu includenu principalmente trè parti: cumpusizioni meccaniche, parti elettriche è software di cuntrollu.Ogni parte hà diverse funzioni è opera inseme per compie un funziunamentu generale di a macchina automatica di taglio di vetru per ottene a fluidità è a precisione di taglio di vetru necessariu.Allora chì cumpunenti sò specifichi à a parte meccanica di a macchina di taglio di vetru?A seguita piccula seria cun voi à capisce.
一, cumpusizioni meccanica di a tagliatrice di vetru automatica:
1) Piastra di piattaforma: tavola impermeabile.
2) Rack/guida rail: Linear square rail T-Win rack hè utilizatu per un muvimentu lineale d'alta precisione in direzzione X è Y.
3) Rota di cuteddu: parti di taglio impurtanti, stallà testa di taglio di vetru.
4) tavola: piena di buchi d'aria, superficia flottante d'aria, utilizendu un pad di feltro neru.
5) Restu di u cuteddu: pressione pneumatica, regolabile di a testa di u cuteddu, per adattà à diversi spessori è forza di taglio di vetru, per ottene u megliu effettu di taglio.
6) Dispositivu di trasportu: tavola flottante d'aria (dispositivu di trasportatore cù tavola di piastra), muvimentu di vetru còmode, riduce a carica di travagliu di u persunale.
7) Sistema di trasmissione: servo sistema, cusì chì l'equipaggiu prestazione affidabile, senza deviazione, alta efficienza.
8) porta cuteddu di taglio: l'usu di a pressione di l'aria, a testa di l'uttellu di rotazione di 360 gradi, u taglio in su è in giù.Pò tagliate ogni forma di vetru, linea dritta, forma tonda è irregulare, per assicurà chì u tagliu di vetru senza prublemi.
9) Modu di furnimentu d'oliu: dispusitivu automaticu di riempimentu d'oliu, a pressione d'oliu pò esse aghjustata.
10) Dispositivu di posizionamentu: sistema di posizionamentu di scanning laser (scanning laser pò scansà accuratamente a pusizione di vetru per migliurà a precisione di taglio di vetru, mentre chì pigliate in contu a funzione di scanning di mudellu).
二, parti elettriche di macchina di taglio di vetru automatica:
1) cuntrollu di accessu à l'urdinatore di PC, interfaccia Microsoft Windows.
2) Tensione: 380V / 50HZ, l'equipaggiu cù un dispositivu di prutezzione di isolamentu, per prevene danni à i cumpunenti di cuntrollu di interferenza.
3) Controller: Controller di muvimentu prufessiunale PMAC à alta velocità per ottene un tagliu precisu senza deviazione.
4) Cavu di cuntrollu: cable professionale altamente flessibile, operazione di taglio di alta garanzia di vita hè affidabile.
5) catena di trascinamentu: catena di trascinamentu prufessiunale d'alta velocità, micca faciule da portà l'acciaio di forma dritta.
6) Relay: riduce i fallimenti inutili.
7) Circuitu: l'ultimu disegnu cumpatibile EMC ùn hà micca interferenza, perchè l'equipaggiu funziona bè.
Spergu chì questu articulu serà utile è utile per voi per cumprà una macchina di taglio di vetru.


Tempu di Postu: Dec-08-2021