Quantu hè u principiu tecnicu canusciutu: quantu à preprocess i dati di machine à taglio vetru autumàticu

Quantu hè u principiu tecnicu canusciutu: quantu à preprocess i dati di machine à taglio vetru autumàticu

macchina di taglio di vetru YTJ3826
A macchina automatica di taglio di vetru hà i vantaghji di l'alta automatizazione, u funziunamentu simplice, attraversu u cuntrollu di l'urdinatore, l'input necessariu di taglia di vetru di taglio è gràfiche autocad, l'urdinatore ottimiserà automaticamente a pianificazione di tipografia è taglio, determina i paràmetri di trasfurmazioni, taglio automaticu, precisu, à alta velocità. funziunamentu di vetru.
U mecanismu di preprocessing hè principalmente utilizatu per ottene a pusizione di u terminal, l'angolo di taglio iniziale, l'arrestu di l'angolo di taglio, a velocità, u tempu di torsione, l'accelerazione è a decelerazione, u tempu di muvimentu di a manta piatta è cusì.Per determinar s'ellu ci hè amputazione cuntinuu o bisognu di esse amputazione.Per assicurà a continuità di a sezione pò ancu migliurà l'efficienza di a seccione.
Tuttavia, dopu à preprocessing, l'infurmazione di ogni puntu serà aumentata da 16 bytes à 196 bytes.Se u cut hè di una natura diversa (un circhiu di ripples precisa 200-300 cut instructions).A memoria occupata da u preprocessing hè fora di u spaziu di almacenamiento di u controller, è ci vole assai tempu per compie u preprocessing di tutte l'istruzzioni di taglio in un tempu.
一.Introduzione di u mecanismu di pretrattamentu di a macchina di taglio di vetru automatica
Quandu u controller riceve l'istruzzioni di iniziu di taglio, u controller di muvimentu principia à preprocessà l'istruzzioni di tagliu è di vultà.Per i ragiuni citati sopra, a fila d'istruzzioni hè assai più grande di a fila di punti di processazione parziale, assumendu chì ci sò 100 struzzioni di taglio è creazione.A fila di preprocessing hè stabilitu cum'è 3. Quandu u prucessu di e trè struzzioni di taglio hè finitu, a fila di preprocessing hè piena, è à questu tempu i primi trè punti anu abbastanza infurmazione per riempie.Publicate l'infurmazioni di u culore A in anticipu, calculate a vitezza di xu complement, è mandate à a fila di veloce.
A fila amn attira a velocità à a vela quandu u clock hè interrottu.U periodu di interruzzione di u clock hè generalmente 4m.Quandu a fila di scontri hè sceltu, u prugramma principale ùn faci micca travagliu, ma aspetta solu per u bacinu di a fila.
U controller pò veramente aduprà sta volta per fà calculi ligati à u prucessu superiore.Top A time - taglia di fila di velocità x4 (ms).Quandu a fila di velocità hè abbastanza grande, a fila amn pò esse dichjarata è u calculu di preprocessing pò esse realizatu in u prugramma principale.
Dui, caratteristiche di performance machine à taglio vetru automaticu
1. L'usu di u software di l'informatica prufessiunale, equipatu di taglio prufessiunale, sistema di scrittura di ottimisazione, funziunamentu simplice, alta precisione di trasfurmazioni, velocità di taglio pò esse arbitrariamente aghjustatu.
2. U fasciu di taglio hè guidatu da l'ingranaggi d'alta precisione è u rail guida quadratu, cù una precisione stabile è una capacità di mantene alta.
3. Cumpunenti chjave sò impurtati accessori high-end ben cunnisciutu, qualità stabile, longa vita di serviziu.
4. Easy à mantene è aduprà.Ingressu a dimensione è a grafica autocad, l'urdinatore ottimiserà automaticamente a pianificazione di scrittura è taglio, determina i paràmetri di trasfurmazioni, u tagliu automaticu, precisu, à alta velocità di vetru.


Tempu di Postu: Dec-03-2021