L'industria di u vetru cuntinueghja à esse una parte impurtante di l'affari

Da u 5 à l'8 d'ottobre, Vitrum, una fiera internaziunale dedicata à i machini, l'attrezzature è l'impianti per a trasfurmazioni di vetru pianu, hà avutu in Milanu. U fabricatore spagnolu di machini Turomas presenta cum'è espositore dopu à dui anni di inattività.
A cunferenza biannuale hè a prima fiera cummerciale per l'industria di vetru europea dopu a pandemia. Dopu à questu isolamentu, Vitrum hè stata rispunsevuli di rinvià i clienti è i fornitori à u mercatu rapidamente, in modu sicuru è efficace. sfide chì affruntà in l'annu à vene.
TUROMAS hè rapprisintatu da u General Manager Antonio Ortega;Álvaro Tomas, Vice President TUROMAS, Alvaro Doñate, Direttore di Vendita Spagna è Portugallu;U Direttore di Vendite Europeu Oriol Llorens è u Marketing Manager Teresa Catalán.
I visitatori di u stand anu l'uppurtunità di sapè di più nantu à a gamma completa di machini standardizati per u almacenamentu monoliticu, laminatu o intelligente, è ancu e soluzioni persunalizate da TUROMAS.
In particulare, a mostra hà permessu à a cumpagnia spagnola di presentà e tecnulugia avanzate è l'innuvazioni chì hà sviluppatu annantu à l'ultimu annu: una nova generazione di sistemi di stripping è una nova tavola di carica è taglio per vetru di 6 metri - RUBI 406VA.
A maiò parte di i visitori sò da i paesi europei. In particulare, i prughjetti più notevuli è riunioni sò vinuti da u Regnu Unitu, Irlanda, Cipru, Portugallu, Spagna, Russia, Ucraina, Grecia, Rumania, Serbia, Bosnia-Erzegovina è Francia, ancu s'ellu ci era ancu rapprisentanti di Sudafrica.
A cumpagnia hà guadagnatu assai da a participazione à l'esibizioni internaziunali è hà fattu prufitti enormi. Malgradu esse a prima fiera in diretta, a squadra di vendita hè stata cuntenta di l'assistenza è a risposta di u spettaculu, datu chì l'afflussu di visitatori era cuntrullatu ma di alta qualità.
Vitrum 2021 hà cunfirmatu chì, malgradu i chjusi causati da COVID, l'imprese in l'industria cuntinueghjanu à apostà nantu à stu formatu di avvenimenti brick-and-mortar. Sò stati è continueranu à esse una parte impurtante di l'affari, chì furnisce un eccellente cummerciale. presenza è avè una alta presenza internaziunale.


Tempu di Postu: Feb-21-2022